Oficrete
banner ad 300x600
15/11/2018 - 12:00

Λεωνίδας Παπαβασιλάκης: Επιτέλους, το Εμπορικό Τμήμα του ΟΦΗ συνδυάζει business και ποδόσφαιρο

Ο Χρίστος Σμπώκος μας παρουσιάζει το νέο Εμπορικό Διευθυντή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, Λεωνίδα Παπαβασιλάκη.

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

Χρίστος Σμπώκος
facebook banner
Ο ΟΦΗ λέγαμε για χρόνια ότι είναι «μαγαζί-γωνία», ότι έχει σημαντικές προοπτικές εμπορικά, που μένουν αναξιοποίητες. Σήμερα, το τμήμα αυτό στελεχώνεται με τον καλύτερο, ίσως, στον τομέα του.
Ο Λεωνίδας Παπαβασιλάκης δεν είναι ένας πρώην ποδοσφαιριστής, που «του κόβει από εμπόριο». Ούτε και ένας καλός έμπορος, «που ξέρει από ποδόσφαιρο».
Είναι ένα εξειδικευμένο στέλεχος της αγοράς, με εμπειρία από πολλούς και διαφορετικούς τομείς, που ξέρει να κάνει business στον αθλητισμό.

Έχοντας μακρά και επιτυχημένη εμπειρία στον τομέα του Marketing σε αεροπορικές εταιρείες (Air Greece, Axon), αλλά και στον τομέα του Business Development στον τουριστικό κλάδο (Grecotel), γνωρίζει καλά τι σημαίνει αλλά και τι χρειάζεται για να κάνεις business στην Ελλάδα.
Έχοντας όμως και εμπειρία τόσο στο ποδόσφαιρο (2008-10) ως Εμπορικός Διευθυντής της ΠΑΕ Ηρακλής (του Αντώνη Ρέμου, με Team Manager τον Ηλία Πουρσανίδη) όσο και στο μπάσκετ ως Εμπορικός Διευθυντής της ΚΑΕ ΑΕΚ μέχρι το Σεπτέμβριο, ξέρει και τι σημαίνει και τι χρειάζεται για να κάνεις business στον αθλητισμό.

Προφανώς, η σχέση του με τον Ηλία Πουρσανίδη ήταν το «κλειδί» για να πειστεί να αφήσει την επιτυχημένη παρουσία του στην ΚΑΕ ΑΕΚ και να εμπλακεί με το project του ΟΦΗ. Για όσους είναι στο χώρο του Marketing και του Commercial, το όνομά του είναι γνωστό εδώ και χρόνια και μόνο θετικά μπορείς να ακούσεις για τη δουλειά του. Άλλωστε η ΚΑΕ ΑΕΚ πρωταγωνίστησε στα πρόσφατα Sports Media Awards ενώ ο Λ. Παπαβασιλάκης επιλέχθηκε ως μέλος της κριτικής επιτροπής τους, ως expert στον τομέα του.

Αν πάρουμε σαν δείγμα την περίοδο που εργάστηκε στην ΚΑΕ ΑΕΚ , μπορούμε να περιμένουμε πολλά. Επί των ημερών του, η ΚΑΕ ΑΕΚ αναβίωσε θα έλεγε κανείς το brand της, τόσο με κινήσεις καλές στο κομμάτι των συνεργασιών, όσο και με ένα πολύ δουλεμένο και αποτελεσματικό χορηγικό πλάνο που στήριξε σημαντικά την ομάδα. Παράλληλα έχτισε ξανά τις σχέσεις με τον κόσμο, τον έφερε πίσω στο γήπεδο, με σοβαρή αύξηση των εισιτηρίων και συνολικά του κλίματος και της εμπορικής αξίας της ομάδας.

Ένα από τα εντυπωσιακότερα που έγιναν, ήταν η ταινία «1968» για την τότε ομάδα μπάσκετ της ΑΕΚ που κατέκτησε το πρώτο ευρωπαϊκό Κύπελλο στο συγκεκριμένο άθλημα. Η ταινία χρηματοδοτήθηκε από την ΚΑΕ και αξιοποιήθηκε στο μέγιστο βαθμό τόσο για να προσελκύσει χορηγίες όσο και για να ξαναχτίσει το brand της ομάδας και να ξαναδημιουργήσει συναισθηματικό δέσιμο με τον κόσμο της.

Τώρα μένει να φανεί και περιμένουμε όλοι με ενδιαφέρον να δούμε το εμπορικό μοντέλο του νέου ΟΦΗ αλλά και ποιο εργαλείο storytelling θα αξιοποιηθεί και στη δική μας περίπτωση, όπως έγινε με την ταινία της ΚΑΕ ΑΕΚ. Σίγουρα υπάρχουν σημαντικές δυνατότητες, αλλά καλό είναι να έχουμε υπομονή, γιατί (και) σε αυτό το κομμάτι η ομάδα ξεκινά από το μηδέν. 

Θυμηθείτε:

Πρώτη μεταγραφή της νέας εποχής: Μανόλης Βογιατζάκης

Δημήτρης Μάρκος: Εξειδικευμένος σκάουτερ - μεταγραφή από το πάνω ράφι!

Oficrete