Oficrete
01/09/2020 - 16:15

ΟΦΗ - Ευρώπη: Το παιχνίδι παίζεται (δις)

Μετά τον Απόλλωνα, απέναντι στον ΟΦΗ ίσως βρεθεί, είτε η Χάμαρμπι είτε η Λεχ Πόζναν. Η διπλή κλήρωση, προσφέρει στον ΟΦΗ μία ωραία πρόκληση και ισχυρό κίνητρο

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

Χρίστος Σμπώκος
Έγραφα χθες, πως η κλήρωση έφερε στον ΟΦΗ ένα ματς εντός έδρας στις 17 του μήνα, που του δίνει κάποιες πιθανότητες να διεκδικήσει. Εξαρχής, έβρισκα ελάχιστες ομάδες, με τις οποίες ο ΟΦΗ θα ήταν φαβορί, στη συνολική λίστα. Ο Απόλλων Λεμεσού δεν είναι μία από αυτές. Παίζεται όμως, με μία καλή προσπάθεια από έναν ΟΦΗ που θα πιάσει υψηλά standards.

Το ίδιο ισχύει και με τη δεύτερη κλήρωση. Χάμαρμπι και Λεχ Πόζναν, είναι ομάδες πιο έμπειρες από τον ΟΦΗ στη διοργάνωση, ομάδες από πολύ διαφορετικά πρωταθλήματα και ποδοσφαιρικά στυλ. Δεν είναι, όμως, ομάδες αχτύπητες. Ειδικά εντός έδρας. Προφανώς, είναι πάρα πολύ νωρίς να τις αναλύσουμε, μπροστά μας υπάρχει ο Απόλλων και μόνο αυτός.

Όμως, υπάρχει πια ακόμα ένα κίνητρο, για όλο τον οργανισμό. Ένα δεύτερο εντός έδρας ευρωπαϊκό παιχνίδι, μονό και νοκ άουτ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, απέναντι σε ομάδες που μπορεί τουλάχιστον να τις κοντράρει. Και ό,τι βγει…

Η διπλή κλήρωση, δίνει στον ΟΦΗ ένα μπούσουλα, μία ωραία πρόκληση και προοπτική για δυναμική επιστροφή στα ευρωπαϊκά πράγματα. Μία καλή προσπάθεια, έχει πολλά να προσφέρει στο brand και συνολικά στον οργανισμό.

Στο καθαρά ποδοσφαιρικό σκέλος:

• Σημαντικές παραστάσεις και εμπειρίες στο αγωνιστικό κομμάτι

• Βαθμούς σημαντικούς για τη χώρα και για την ομάδα

• Μία γερή ένεση στην αυτοπεποίθηση της ομάδας, ενόψει της συνέχειας

• Ματς - ισχυρά crash tests για το επίπεδο της ομάδας

• Η ομάδα θα γίνει ακόμα πιο ελκυστικός (και γνώριμος) προορισμός για ποδοσφαιριστές

Φυσικά και στο εκτός γηπέδου σκέλος, τα κέρδη μπορεί να είναι πολλά:

• Ενδυνάμωση του brand της ομάδας, εμπορικά και σε επίπεδο φήμης

• Έσοδα από προκρίσεις και τηλεοπτικά

• Αύξηση των «μετοχών» των ποδοσφαιριστών του στην αγορά

Δυστυχώς, χάνονται φυσικά έσοδα από εισιτήρια και παράπλευρες του γηπέδου δραστηριότητες (όπως η μπουτίκ), αλλά και πάλι, υπάρχουν κέρδη που μπορεί η ομάδα να διεκδικήσει. Και πρέπει να το κάνει.

Δε χρειάζεται καν να αναφέρω, τι οφέλη θα έχει μία δυναμική ευρωπαϊκή παρουσία, σε ό,τι αφορά τη σχέση του με τον κόσμο και την προσέλκυση φιλάθλων. Τα ευρωπαϊκά ματς και οι επιτυχίες της δεκαετίας του 90, άλλωστε, αποτέλεσαν πόλο έλξης και χαράχτηκαν για πάντα στις μνήμες της γενιάς που τότε μεγάλωνε, αλλά των μεγαλύτερων που τα έζησαν.

Το διήμερο λοιπόν μας έδωσε δύο καλές, με βάση τα δεδομένα φυσικά, κληρώσεις. Δίνεται η ευκαιρία στον ΟΦΗ να κυνηγήσει μια όμορφή πρόκληση. Έχει πια ακόμα πιο ισχυρό κίνητρο να παρουσιαστεί έτοιμος, επιδιώκοντας να πάει όσο πιο μακριά γίνεται.

πηγή φώτο: Κρήτες - 4

Oficrete