ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ & ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ OFICRETE

Oficrete
21/10/2020 - 20:42

Τέτοια βραβεία σπρώχνουν τον ΟΦΗ στην αυτάρκεια

Η πρόοδος του Οργανισμού σε θέματα Marketing και Επικοινωνίας, είναι εμφανής και φέρνει διακρίσεις. Αυτό δεν είναι μόνο μία επιβράβευση, αλλά ένα ακόμα εργαλείο, στο δρόμο για την αυτάρκεια

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

Χρίστος Σμπώκος
Ο ΟΦΗ, όπως πια έχουμε όλοι καταλάβει, χτίζει ένα brand από την αρχή. Σε αυτό δεν αρκεί μόνο να φτιάξει μία καλή ομάδα μέσα στο γήπεδο. Επιβάλλεται να φτιάξει μία ακόμα καλύτερη εκτός γηπέδου. Να αποκτήσει μία ταυτότητα, μία ενιαία φιλοσοφία και εταιρική κουλτούρα, προοδεύοντας διαρκώς και διοικητικά.

Σε κάποια κομμάτια, όπως αυτό της Επικοινωνίας και του Marketing, φαίνεται η πρόοδος του να κυλά με μεγάλη ταχύτητα. Τον Αύγουστο του 2018, λίγες μέρες μόνο πριν μπει στις ζωές μας η νέα διοίκηση, είχα γράψει για την Επικοινωνία και τον ΟΦΗ, που έμεναν ακόμα δύο άγνωστοι.

Από τότε, έχει αλλάξει εντελώς η κατάσταση. Πέρυσι το Μάιο είχα επιχειρήσει τον τελευταίο απολογισμό, εντοπίζοντας διαρκή εξέλιξη. Έκτοτε, δεν μπήκα στη διαδικασία να κάνω κάποια ιδιαίτερη αναφορά, θεωρώντας πως τα πράγματα προχωρούν στον αυτόματο (με την καλή έννοια, της δημιουργίας μηχανισμού που τα τρέχει και τα αναπτύσσει).

Η πρόοδος που γίνεται στον τομέα αυτόν, δε χρειάζεται μεγάλη ανάλυση πια. Πήγε προ ημερών ο ΟΦΗ στα Sports Marketing Awards 2020, με 5 υποψηφιότητες και γύρισε με 6 βραβεία! Τέτοια αποτελεσματικότητα, θα τη ζήλευαν τα καλύτερα φορ.

Σε θέματα Marketing, η ομάδα προχωρά προς τα μπρος. Και πρέπει να συνειδητοποιήσουμε, πως διακρίσεις σαν αυτές είναι μεν τιμητικές, αλλά έχουν και χρηστική αξία. Δίνουν επιχειρήματα στο brand, ώστε να προσελκύει συνεργασίες και χορηγίες, πέρα από τις πολύ κλασσικές (στοιχηματικές εταιρείες, πχ), που έχουν απομείνει στις ποδοσφαιρικές ομάδες της χώρας.

O ΟΦΗ, ως brand, απευθύνεται πια σε πολύ περισσότερες κατηγορίες εταιρειών. Και έχει το ανάστημα, να θεωρεί τον εαυτό του ως μια καλή επένδυση, με καλή φήμη και εικόνα, που η σύνδεση μιας εταιρείας μαζί του, θα της φέρει θετική προβολή και απόσβεση της επένδυσης (το περιβόητο R.O.I. στα Ανωγειανά).

Στο δρόμο για την αυτάρκεια, η διαδικασία αυτή είναι κομβική. Εκτός από ηθική ικανοποίηση, η αναγνώριση της προόδου, φέρνει και πιο πρακτικά κέρδη. Είναι ένας καλός λόγος να αισιοδοξούμε για το μέλλον!

Oficrete