ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ & ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ OFICRETE

Oficrete
08/06/2018 - 12:43

To μέγεθος Ο.Φ.Η.

Ο ΟΦΗ σάρωσε και στις προβολές.

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

Oficrete

Στο πρωτάθλημα που μόλις τελείωσε η ΕΡΤ3 από ένα σημείο και μετά αναγκάστηκε να δείχνει μόνο ΟΦΗ. Δεν ήταν μόνο το θέαμα που πρόσφερε αλλά και τα οφέλη του η ίδια είχε. Υψηλές ακροαματικότητες και αυξημένα έσοδα. Ένας προσεκτικός παρατηρητής θα διαπίστωνε ότι όταν έπαιζε ο ΟΦΗ η ΕΡΤ3 είχε διαφημίσεις ακόμα και από κρητικές επιχειρήσεις. Οπότε και η Κρατική Τηλεόραση ακολούθησε το συμφέρον της και επέλεξε να δείχνει ΟΦΗ στα 9 από τα 10 ματς που μετέδιδε.

Ο ΟΦΗ πλέον θα προβάλλεται από τη Nova, η οποία πριν από λίγες ημέρες παρουσίασε ένα μικρό αλλά άκρως πορωτικό βίντεο - τρέιλερ, ενόψει της συνεργασίας των δύο πλευρών. Και πάμε στο ενδιαφέρον κομμάτι της είδησης. Η συνδρομητική δεν έφτιαξε βιντεάκι μόνο για τον ΟΦΗ, αλλά και για όλες τις ομάδες με τις οποίες συνεργάζεται.

Οι προβολές που είχε, μέχρι σήμερα, το κάθε βίντεο;

Ο.Φ.Η : 5.941 προβολές
Λεβαδειακός: 2.333 
Λάρισα: 2.122
Π.Α.Ο.Κ : 2.978
Α.Ε.Κ : 3.459
Π.Α.Σ. Γιάννινα: 1.396
Ολυμπιακός: 2.284
Πανιώνιος: 1.347
Αστέρας Τρίπολης: 1.254

Και πάμε στα ίδια βίντεο τα οποία προβλήθηκαν και από το λογαριασμό της Nova στο facebook. Να τονίσουμε βέβαια ότι τα νούμερα εδώ είναι πιο φουσκωμένα, καθώς σε κινητές συσκευές τα βίντεο συχνά παίζουν αυτόματα, καθώς κάνεις scroll down. 

Αλλά ακόμα και σε αυτά, ο ΟΦΗ είναι πίσω μόνο από την ΑΕΚ. Συγκεκριμένα, το βίντεο του ΟΦΗ έχει 6,400 προβολές, της ΑΕΚ 10,000, του ΟΣΦΠ 2,900, του ΠΑΣ 4,900, του ΠΑΟΚ 3,100, κτλ...

Είναι ο ΟΦΗ πιο λαοφιλής από ΟΛΕΣ αυτές τι ομάδες; Φυσικά και όχι και δεν προσπαθούμε να πούμε αυτό. Αλλά δείχνει τη δίψα του κόσμου του ΟΦΗ και σε μια εποχή που οι αριθμοί και το marketing είναι ΤΑ ΠΑΝΤΑ στο ποδόσφαιρο, κάτι τέτοια στοιχεία θα παίξουν καθοριστικότατο ρόλο όταν με το καλό πάει ο ΟΦΗ να διαπραγματευθεί και νέο τηλεοπτικό συμβόλαιο, του χρόνου τέτοια εποχή.

Δείτε το Video

Oficrete