ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ & ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ OFICRETE

Oficrete
25/08/2020 - 19:00

Τηλεοπτικά ΟΦΗ: Ο δρόμος προς την κεντρική διαχείριση και οι τρικλοποδιές

Ο ΟΦΗ είναι πρωταγωνιστής, σε μία προσπάθεια που δείχνει να μπαίνει σε ένα δρόμο. Οι τρικλοποδιές και τα εμπόδια όμως, ειδικά από το big-4, είναι το μόνιμο πρόβλημα

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

Χρίστος Σμπώκος
Πέρυσι τέτοια εποχή έγραφα ότι η κεντρική διαχείριση στα τηλεοπτικά, είναι μονόδρομος για την πρόοδο της Super League και για τη βελτίωση του προϊόντος, που λέγεται ελληνικό ποδόσφαιρο. Επιμένω σε αυτό.

Από τότε, δεν έχει γίνει μεγάλη πρόοδος. Είδαμε διάφορα επεισόδια, που κατέληξαν στην απεμπλοκή από φέτος της ΕΡΤ και ουσιαστικά στο να υπάρχει στην αγορά ένας ενδιαφερόμενος μόνο, η NOVA. Παράλληλα, άρχισε να συζητείται περισσότερο η λύση της κεντρικής διαχείρισης. Με τη Super League να αποφασίζει τον Απρίλιο (έστω επί της αρχής) ότι εκεί θα στοχεύσει από το 2021 - 2022.

Μάλιστα, οι 7 ομάδες (ΠΑΟΚ, ΠΑΟ, ΟΦΗ, Λαμία, Βόλος, Παναιτωλικός, Ξάνθη) που δεν έχουν ενεργό συμβόλαιο, σε μία κοινή πρωτοβουλία τους, ξεκαθάρισαν ότι δεν θα υπογράψουν την προκήρυξη (άρα και την έναρξη) του πρωταθλήματος, αν δεν έχουν όλοι συμβόλαιο κι αν δεν προχωρήσει άμεσα, από την επόμενη σαιζόν, το θέμα της κεντρικής διαχείρισης.

Πρακτικά, αυτό που οι περισσότεροι περιμέναμε, ήταν η NOVA, σε μία κίνηση καλής θέλησης ενόψει της νέας σαιζόν, να δώσει το καλύτερο δυνατό στις 7 ομάδες αυτές και να μαζέψει το σύνολο των ομάδων, κάνοντας το πρώτο βήμα για κεντρική διαχείριση την επόμενη περίοδο. Σε αυτό βοηθούσε και η απόφαση για τη μη αύξηση των ομάδων.

Κι όμως, εκεί που το μπαλάκι ήταν στο συνδρομητικό, ΠΑΟΚ και ξαφνικά και ο ΠΑΟ, αποφάσισαν ότι θα επιλέξουν τις δικές τους πλατφόρμες. Μάλιστα, δημοσιεύματα ανέφεραν ότι ο δεύτερος απέρριψε πρόταση 5,7 εκατ. ευρώ. Δηλαδή 2 από τις ομάδες που αγωνιούν για την κεντρική διαχείριση, μόνοι τους κάνουν κάτι κόντρα σε αυτή. Και πάνε σε ΠΑΟΚ TV και ΠΑΟ TV, με μόνη διαφοροποίηση από το περσινό εγχείρημα του ΠΑΟΚ, ότι θα προβάλλονται και από την (ανταγωνίστρια της Nova) Cosmote TV.

Βγαίνει άκρη; Όχι με την κοινή λογική. Μία ερμηνεία θα ήταν, ότι μέσα από τις δικές τους πλατφόρμες, θα έχουν περισσότερα έσοδα. Κάτι τέτοιο όμως, φαντάζει απίθανο και παρότι ο ΠΑΟΚ δεν έδωσε ποτέ επίσημα στοιχεία για την περσινή προσπάθεια, είναι σαφές ότι δεν απέφερε τα αναμενόμενα.

Τώρα, το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες των ομάδων αυτών είναι και καναλάρχες, μπορεί να είναι σύμπτωση απλή. Μπορεί και όχι όμως…

Τέλος πάντων, πιθανότατα με όσα έγιναν αυτούς τους μήνες, να έγινε το πρώτο βήμα, για την κεντρική διαχείριση της επόμενης σαιζόν. Μένει να δούμε, αν θα γίνουν στους επόμενους μήνες και πολλά ακόμα από το Συνεταιρισμό, που θα οδηγήσουν και στην καλή αξιοποίηση, προς όφελος του ποδοσφαίρου φυσικά, αυτής της εξέλιξης ή θα δούμε πάλι εμπόδια και τρικλοποδιές.

Το τηλεοπτικό του ΟΦΗ

Από την πρώτη σεζόν, είχα γράψει ότι ο ΟΦΗ έχει «πάτημα» να διεκδικεί ένα καλό συμβόλαιο στην τηλεοπτική αγορά. Όσο περνά ο καιρός, η ομάδα χτίζει ένα brand που καταφέρνει αυτό να το υποστηρίζει και να είναι πολύ ελκυστικό, ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα.

Η διοίκηση και σε αυτό το «θεσμικό» θέμα, έχει και άποψη (πρωταγωνιστεί στη συζήτηση για κεντρική διαχείριση) και δυναμική παρουσία (με τον κ. Μπούση να δίνει το παρών και στην πρόσφατη συνάντηση των 7 άστεγων ομάδων). Είναι δε και συνεπής στη στάση της, στηρίζοντας το γκρουπ αυτό, παρότι μπορεί ήδη να έχει πρόταση ή και συμφωνία στα χέρια του. Σε αντίθεση με τους 2 του big-4, που γρήγορα τους "άδειασαν".

Κατά την άποψή μου, η Nova είναι χαρούμενη με τη συνεργασία της με τον ΟΦΗ. Ενώ και ο ΟΦΗ μπορεί να είναι ευχαριστημένος, από τα δύο αυτά χρόνια. Το συνδρομητικό τον έχει αντιμετωπίσει με σεβασμό και ως μεγάλη ομάδα. Όπως δηλαδή του αναλογεί. Ο ΟΦΗ κερδίζει με το σπαθί του, βελτιωμένα τηλεοπτικά συμβόλαια και χτίζει σταθερά επιτυχημένες συνεργασίες.

Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή και το υπόλοιπο ποδοσφαιρικό περιβάλλον, να εκπέμψει στον ίδιο μήκος κύματος. Μπας και δούμε κάτι να αλλάζει, προς το καλύτερο.

Oficrete